Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
A

A

U regelt uw pensioenadministratie voor SPOA via Mijn Pensioenadministratie (portal.mijnpensioenadministratie.nl/spoa). Een gebruiksvriendelijk portaal, waarin u eenvoudig uw salarisgegevens en parttimepercentage kunt doorgeven. In Mijn Pensioenadministratie vindt u ook uw premienota’s en informatie over uw betalingen. Twee handige tools in Mijn Pensioenadministratie:

  • Dashboard
    Het dashboard geeft u snel een compleet beeld van uw pensioenadministratie. Ook ziet u hoe uw administratie ervoor staat, bijvoorbeeld of u bij bent met betalingen.

  • Actiegids
    De actiegids geeft u een seintje als u iets moet doen. Bijvoorbeeld als er een betaling nodig is of als er wijzigingen klaar staan in de verzendlijst. U kunt ook zelf een actie aanmaken, bijvoorbeeld als u niet wilt vergeten uw salaris of parttimepercentage te wijzigen.

Uw registratie

Bent u een nieuwe deelnemer bij SPOA? Dan ontvangt u na aanmelding vanzelf een brief om uw account in Mijn Pensioenadministratie te activeren. Dit doet u eenmalig. 

Inloggen Mijn Pensioenadministratie

Mijn Pensioenadministratie maakt voor het inloggen in de basis gebruik van eHerkenning. Voor het aanvragen van een eHerkenningsmiddel is het nodig dat u met uw apotheek bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Dat is voor apothekers in loondienst niet van toepassing. Daarom loggen zij in met hun e-mailadres en wachtwoord, nadat ze zich opnieuw hebben geregistreerd. In de toekomst kunnen apothekers in loondienst inloggen met hun DigiD. Dat is op dit moment echter technisch nog niet mogelijk