Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
A

A
20-05-2025

2e voorschotnota

U ontvangt in april, mei en juni nog geen normale premienota. In plaats daarvan ontvangt u voor het 2e kwartaal opnieuw een voorschotnota. De procedure hiervoor is hieronder uiteengezet.

Procedure voorschotnota 2e kwartaal

  • Op 20 mei ontvangt u een e-mail met de notificatie van de voorschotnota.
  • De notificatie is afkomstig van e-mailadres: premienota-apothekerspensioen@visma.com
  • De mail bevat een link naar autoinvoice.visma.com en een wachtwoord.
  • Op dit portaal kunt u uw nota downloaden.
  • Hebben wij uw e-mailadres niet, dan ontvangt u de premienota per brief.
  • Vanwege de afwijkende procedure is de betaaltermijn verlengd naar 30 dagen.
  • Doorgegeven wijzigingen zijn nog niet verwerkt. U ontvangt daarom dezelfde premienota als in het eerste kwartaal.

Vanaf juli ontvangt u de maandelijkse premienota via het portaal. Eventuele wijzigingen in de premie die tussentijds hebben plaatsgevonden, worden dan verrekend in een correctienota.

 

Afspraken werkgevers 

Deelnemers die afspraken hebben gemaakt met hun werkgever of administratiekantoor kunnen de nota doorsturen. Dit gebeurt niet automatisch. Bent u in dienst van Alliance? Dan hoeft u de premienota niet door te sturen en niet zelf te betalen. 

 

Klantenservice bereikbaar voor ondersteuning

Gedurende de periode van uitstel zijn wij u graag van dienst voor zaken die u normaal via het portaal afhandelt. Wij zijn bereikbaar via e-mail: klantenservice@apothekerspensioen.nl of per telefoon:

088 - 230 2317. Ook voor al uw andere vragen over uw pensioen zijn wij u graag van dienst.

 

Wij excuseren ons voor het ongemak en werken hard om de situatie zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.