Nieuws
Gepubliceerd op 24-09-2025
Facturatie weer normaal na verhuizing administratie
Door de verhuizing van de administratie heeft SPOA in de eerste helft van dit jaar tijdelijk voorschotnota’s verstuurd. Deze overgang heeft langer geduurd dan verwacht, omdat het overzetten van de administratie veel tijd en aandacht vergde.
Helaas moesten er door deze aanpak extra nota’s worden verstuurd om de eerdere voorschotnota’s te crediteren. Dat zorgde voor een rommelige situatie. Het goede nieuws is dat de administratie inmiddels volledig operationeel is en klaar is voor de komende transitie.
Voortaan maandelijks een premienota
De administratie is nu volledig operationeel. Dat betekent dat de verzending van de premienota’s weer is genormaliseerd. Deelnemers ontvangen voortaan maandelijks een premienota, die ook beschikbaar wordt gesteld in Mijn Apothekerspensioen. De premienota wordt standaard verzonden op de laatste werkdag van de maand.
Automatische incasso
De automatische incasso vindt plaats op de uiterste betaaldatum, dat is 14 dagen na de verzenddatum van de premienota.
Via Mijn Apothekerspensioen kunt u eenvoudig de automatische incasso instellen. U kunt daar ook een machtiging geven aan uw werkgever, accountant of administratiekantoor.
E-mailadres eenvoudig aanpassen in Mijn Apothekerspensioen
Na verzending van de facturen in augustus kregen we meerdere meldingen van verouderde e-mailadressen. Is dat bij u het geval? Dan kunt u het e-mailadres het best zelf in Mijn Apothekerspensioen aanpassen. Controleert u dan meteen uw andere gegevens even. Alvast dank voor de medewerking!